Известие

Collapse
No announcement yet.

Урааа , оправиха се оборотите :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Урааа , оправиха се оборотите :)

    Днес я заведох в италсервиз, оставих я там и вечерта си я взех със стабилни обороти Приемчикът каза, че са сменили потенциометъра на дроселовата клапа, давало такава грешка при диагностиката. Смениха ми го с употребяван за 150 лв ( май ме изгърбиха, а ) , защото по негови думи нов нямало никъде, трябвало да се поръчва и струвала 400 лв. Чудя се дали не ме поизлъга леко, колко струват горе-долу тия потенциометри ?
    Както и да е, странното е, че като си я взимах и ми разправя, че изчистили и грешките на въздушната възглавница. Наистина преди светеше онази червената лампичка за аирбека, а сега изгасва
    Това, което ме хвърли в оркестъра обаче беше: "Гледай само да не си разкачаш акумулатора, че се трупат грешки" Надявам се просто да не е разбрал той нещо ...
    Помислих дали не са ми вързали лампата за еърбега с някоя друга, но не ми иглежда да е бърникано по таблото. Иначе разлика във вървежа не усещам. Утре ще видим дали ще направи тоя номер със забиването, докато е студена и ако не го направи ще има

    Ето и снимки на въпросния потенциометър :


    '05 166 V6
    '98 156 2.0 TS ex ...

  • #2
    Това за дето са ти изгасили лампата бива ама тая глупост с акумолатора от къде я измисли?
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Надявам се той нещо да не е разбрал, като са му казали нали е приемчик все пак Макар че това не го оправдава. Даже му намекнах, че не съм доволен от "обяснението", а той почна пак да ми обяснява същото и после смотляви нещо. Абе дано се е оправила колата, че иначе
      '05 166 V6
      '98 156 2.0 TS ex ...

      Comment


      • #4
        Ам, прав е човека
        На ГТ то дето го имах, понеже седя 3 месеца докато плати Застраховката и естесвено някой умник беше Забравил плафона, та акуто падна и като го местих нагоре надолу иЗ плаца, все с акубустера го палих, накрая престана и климатика да работи, имаше 24 грешки като го качиха на екЗаминера.

        Така, че човека си е много прав
        А, ако е по нова колата, да речем след 2003 или 2004 год. Алфа и те почнаха CAN/Bus да прават, тогава си е ........мамата

        Comment


        • #5
          същата джаджа смених на баща ми на опела и струваше към 25 лв нова.Ако за Алфата е толко скъпа е...х м..му ще "пригаждаме от опел".
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #6
            аз винаги съм си мислел, че тва на снимката е степ-моторче?
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              поне за опел името му е потенциометър на дроселова клапа и изглежда абсолютно идентично с тва на снимките
              Alfa156 Against All

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от slav40
                поне за опел името му е потенциометър на дроселова клапа и изглежда абсолютно идентично с тва на снимките
                Хм,действително четох някъде,от Опел става потенциометъра.А ти откъде се сети?
                Аlfa 164 Super 2.5TD

                Comment


                • #9
                  Е добре де, някой може ли да провери в еПер-а колко струва горе-долу тази джаджа, а също и МПХ ???
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #10
                    Всъщност има нещо гнило защото на 156 2.0 моторчето и ТПС-а определено са на едно и определено грешка в ТПС-а на тая кола ще ти докара големи ядове ма според мен са ти оправили проблема за 5 минути а останалото е пълна измислица
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от valjo
                      аз винаги съм си мислел, че тва на снимката е степ-моторче?
                      Това поне доколкото виждам си е баш потенциометъра на дросела, и цената за Алфа наистина е по височка но колко незнам, а и да мени оборотите от потенциометър е невероятно. Виж като караш да забива муцуна да речеме при повече натискане на газта

                      Comment


                      • #12
                        Ами не знам, ама намерих някакъв епер и там цената на това дето съм го снимал е

                        Listed price: 170,84 EUR
                        Price including taxes: 205,01 EUR

                        Така че поне за цената се успокоих, а че може да са ми дали някакво друго моторче/потенциометърче да му се радвам, а моето да са го почистили, може но едва ли ще рабера някога. Важното е, че колата засега върви добре и сутринта го нямаше това замисляне сякаш
                        '05 166 V6
                        '98 156 2.0 TS ex ...

                        Comment


                        • #13
                          на мойта 155- ца сам гос менял с ново преди година и половина, тези не се продават за марка кола а са универсални по вечето са бош или менте на бош. струваше 65 лева, почти същото е външно а от снимката виждам че закачането за клапата е абсолютно същото, сигурно може да се пригоди. на волксвагените са същите като при 155-цата, абе това е същата работа като с хидравликата ми, като питаш за алфа ти казват 1500 лева, като питаш за типо, защото е същата, ти казват 400 лева!

                          Comment


                          • #14
                            dim я кажи на твойта 155ца как е

                            Иначе не бива да ги сравнявате. 156 и 155 имат доста различен дросел. Единия е драйв бай уайър... май


                            Малко повече доверие към тия сервизи бе ! Хората му оправили колата, а той недоволен.... Приеми, че толкова струва и те така. Аз се доверих на сервиз, в който стъпвах за първи път и си взех ламбда сонда, която в каталога я не дават за италианска кола въобще... Скоро с бат Бобо ше разберем къде е истината.
                            Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                            Comment


                            • #15
                              за жицата си прав, че е разлика, ама дросела си има датчик за отварянето, и аз мисля че цената не е определяща толкова, важното е да стане качествено, иначе просто трябва да пригодиш някакъв за там и после не сигурно че ще работи коректно, междо другото като си го смених този датчик, не усетих никаква промяна нито в разхода нито във вървенето , пари навятъра...

                              Comment

                              Working...
                              X